- Hallgatóid számára a zene tematikájával is átadhatod, mit szeretnél képviselni.
- Folyamatosan informálhatod hallgatóidat az akciókról, újdonságaidról, promócióidról.
- Közvetlenül szólhatsz azokhoz, akik potenciális vásárlóid lehetnek.
Nézzünk egy példát…
Vásárlóid olyan szerkesztett zenei összeállítást hallgathatnak, mely jellemzi az üzletedet. Nem kerülnek egy testidegen környezetbe, amikor belépnek az ajtódon.
A dalok között akár 3-4 dalonként – nem zavaró módon – elhelyezzük egyesével azokat az információkat, melyeket szeretnél eljuttatni a potenciális vásárlókhoz.
Pl.:
„Az első emeleten új játékbolt nyílt, ahol…”
„Szombaton macskakiállítás a második emeleten, ahol…”
„Az üzletünk vasárnap az ünnepre való tekintettel zárva tart,…”
Még profibb szeretnél lenni?
Szóljon az üzletedben is a saját rádiód!