Üzlet, vagy áruház vagy?

  • Hallgatóid számára a zene tematikájával is átadhatod, mit szeretnél képviselni.
  • Folyamatosan informálhatod hallgatóidat az akciókról, újdonságaidról, promócióidról.
  • Közvetlenül szólhatsz azokhoz, akik potenciális vásárlóid lehetnek.

 

Nézzünk egy példát…

Vásárlóid olyan szerkesztett zenei összeállítást hallgathatnak, mely jellemzi az üzletedet. Nem kerülnek egy testidegen környezetbe, amikor belépnek az ajtódon.

A dalok között akár 3-4 dalonként – nem zavaró módon – elhelyezzük egyesével azokat az információkat, melyeket szeretnél eljuttatni a potenciális vásárlókhoz.

Pl.:

„Az első emeleten új játékbolt nyílt, ahol…”

„Szombaton macskakiállítás a második emeleten, ahol…”

„Az üzletünk vasárnap az ünnepre való tekintettel zárva tart,…”

 

Még profibb szeretnél lenni?

Szóljon az üzletedben is a saját rádiód!